Ugrás a tartalomra
Egy pillanat...

Effective Client Management

Gyakorlatorientált tanfolyamunk fő témája az, hogy hogyan érdemes ápolni az üzleti kapcsolatokat. A résztvevők megismerhetik az ezzel kapcsolatos bevált gyakorlatokat, munkájukhoz kötődő szerepjátékokban gyakorolhatják a szükséges készségeket és azonnal visszajelzéseket kapnak róla.

 

A tanfolyam elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • a legfontosabb ügyfélkezelési készségeket alkalmazni és közöttük priorizálni
  • átlátni, miért szükséges tudatosan kezelni az elvárásokat
  • olyan technikákat elsajátítani és gyakorlatba ültetni, amelyekkel diplomatikusan elháríthatják az ügyfelek irreális kéréseit
  • krízishelyzetek kezelésére szolgáló technikákat alkalmazni

 

A tanfolyam tartalma:

  • a munkakapcsolatok megértése az ügyfél szemszögéből nézve
  • hatékony kapcsolatépítés, amelyben az ügyfél érdekei a legfontosabbak
  • ügyfélszolgálat – haladó készségek
  • a komplex helyzetek megoldásához szükséges készségek